مشكورة بس لو كان منهج اليديد بيكون اوك
جزاكي الله كل خير على البور بوينت بصراحة دورت عليه كتير ولم اجده في اي منتدى اخر شكرا ليكي يا ملكة المجرة
قوانين المنتدى