المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : PLEASE answer these questions

سعيد2010
09-12-2011, 06:19 PM
Dear All,

My name is Saeed. I am currently a Zayed University student studying in University College. As part of my Career Exploration course, I am investigating a particular
major to get a deeper understanding of this major, I am required to conduct an interview with someone who is studying or working in this any field or health field .

I would be grateful if you would answer these questions about your experiences in your career.

Name of interviewee:
Job title:
Company:
How many years have you been working?
How many different jobs have you had?
What are your working hours each day?
how many days do you work per week?
what educational qualifications do you have?

Do you work in the same field that you studied?

What do you like most about your job?

What do you like least about your job?

The State 0f paRadise
10-12-2011, 03:44 PM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتهـ

أخي العزيز الطيب .. بداية شكرا لك على هذه الاسئلة ك (مقابلة شخصية) لكل شخص يدرس في تخصصات العلوم الصحية ولكن يا أخي أولا : أسئلتك باللغة الانجليزية بامكاننا أن نجيب عليك ولكن للأسف نحن في منتدى تعلم لأجل الامارات ولا يسمح لاي عضو بوضع موضوع باللغة الانجليزية إلا في حالات متعددة وثانيا يا أخي الكريم لماذا سمّيت مقابلة شخصية ؟؟ لتضع أسئلتك في المنتديات ويجيب عليها الاشخاص هل هذه مقابلة شخصية أم أسئلة شائعة يراها الكل ؟ :)

أخي العزيز ان من سيضع الاجابات هنا ممنوع فأغلبها تدل على الشخصية فليس كل شخص يريد أن يخبرك بأسئلتك!!
أخي الكريم إن المقابلة الشخصية هي أن تقابل شخصا وجها بوجه في مكان ما و لغته فصيحة وتساله هذه الاسئلة. أما ان تأتي الى منتدى وتضع أسئلة هذا اطلاقا لا تسمى ب (مقابلة شخصية)

أرجو أن تعذرني وتسامحني فذلك غير مسموح به وغير مصرّح في الملتقى والموضوع سيغلق

:)
تحياتي لك
:)