المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : [طلب] بليـــــــــز إذا في حد عنده دليل المعلم للفيزياء للمنهج الجديد )pllz upload it here

هيلاري دااف
19-10-2010, 07:04 PM
i REALLY NEED IT SOOO BAAAAD GUYS
IF U HAVE IT ,JUST PUT IT
AND IF U ALSO HAVE ANYTHING COULD HELP
PLLZ PUT IT HERE

HOPE 4 ALL OF U THE BEST
GOOD LUCK IN THIS DAMN YEAR

little-robin92
19-10-2010, 08:33 PM
First, I'm sorry cause I don't have it either and I'm already looking for it.
Second, you shouldn't speak in English to ask for such a thing cause none will give a shit about it :). Try it in Arabic. x

Regards,
Shorty <3

THEMONSTER
20-10-2010, 08:31 PM
اولا: اللي عنده فيكم حساب في منتدى الشارقه التعليمي يعطيني الحساب لاني احتاجه ضروري وانا جربت اسجل من قبل وما رضى يسجل انا ما اطلب شئ مقابل شئ بس انا اترجاكم وانا حاب اوضحلكم شئ بما ان المنهج ها السنه جديد فبيكون لازمله وقت للاستاذه والمراجعين انهم يحلوا المنهج الجديد و ينزلونه على المواقع التعليميه لها الكتاب وانا انشاء الله اوعدكم اول ما احصل الحلول التفصيليه للكتاب بنزله انشاء الله بس يا جماعه ياريت تعطوني حساب في منتدى الشارقه التعليمي والاسم والباسورد PLEASE
احتاجه ضروري ولو حد عنده حساب واحد عادي نقدر نستخدمه انا وانت ما في مشكله اوك بليس ضروري

واللي حاب يرسلي الباسورد على الايميل ها ايميلي
theanonymous10XXXXXXXXXXX
انا في الانتظار ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ

THEMONSTER
20-10-2010, 08:34 PM
sorry this my email :theanonymous10XXXXXXXXXXX

THEMONSTER
20-10-2010, 10:59 PM
وها دليل المعلم المنهج الجديد فيزياء
حمليه من ها الرابط
4shared.com - free file sharing and storage - download (http://www.4shared.com/get/D9GhZiph/grade_12_-__7op1livecom.html)

هيلاري دااف
30-10-2010, 01:40 AM
وها دليل المعلم المنهج الجديد فيزياء
حمليه من ها الرابط
4shared.com - free file sharing and storage - download (http://www.4shared.com/get/D9GhZiph/grade_12_-__7op1livecom.html)

هذا مال الوحدة 1 بس أنا أبا دليل المعلم للفصل 1 كامل but thaaaaaaaaaaaaanx anyway :)
الحين لقيته قاعده انزله لوووووول :) :)

هيلاري دااف
30-10-2010, 01:48 AM
First, I'm sorry cause I don't have it either and I'm already looking for it.
Second, you shouldn't speak in English to ask for such a thing cause none will give a shit about it :). Try it in Arabic. x

Regards,
Shorty <3

they did :P

THEMONSTER
30-10-2010, 03:07 AM
اوك الحمد لله