المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الناجحين يدخلوا أو الكل ع:)

شيكتو
24-06-2010, 01:11 PM
<
<
<
<
<

شو الاخبار ياشباب عاملين ايه , اكيد الكل مبسوط لان ايام المدرسة والزي المدرسي انتهت وخلاص العيال كبرت :(38):

انا مبسوطة لانه الدراسة في الجامعة غير وبنحس خلاص احنا بقينا كبار ومافيش زي مدرسي والواحد يحس نفسه انه حاجة فهمتوا كيف . وفي نفس الوقت مش مبسوطة لانه ايام الثانوية كانت من احلى الايام وطبعا بتختلف كتير عن الجامعة , واللي صحابه هيسافر برة البلد عشان يكمل دراسته وساعتها هانضطر نبني صداقات من اول وجديد ,دة اذا كم صديقة او صديق ظل هنا ودرس في نفس الجامعة هايكون حلوووو ساعتها :)
اتمنى للكل التوفيق في المستقبل ومبروك على النجاح واللي عنده امتحان اعادة ان شاء الله ينجح وبالتوفيق بس لازم مذاكرة عدل , وان شاء الله الكل يدرس التخصص اللي عايزه واللي مرتاح له ويرفع راس أهله , انا عاوزة كل واحد فيكو يحط التخصص اللي نفسه فيه او اللي مش عايزة تكمل وتتجوز وتجيب عيال عادي اكتبيها هههههه :(50):

انا نفسي في طب أسنان والحمدلله روحت الجامعة واتسجلت وان شاء الله كمان كم يوم أعرف النتيجة , وانتوا ؟؟؟

يلا الكل يشارك

د.نورهان:(16):

شيكتو
28-06-2010, 07:16 PM
ما شاء الله يعني محد هيكمل دراسة مممم يعني كلكم هاتفضلوا مبلطين بالبيت ؟؟؟؟!!! ليه مافيش رد ؟؟؟؟؟

اميرة الظلام
01-07-2010, 04:13 PM
انا عن نفسي انشاء الله بتخصص بادراة اعمال
والتوفيق لج عزيزتي وللجميع

اماراتية حزينه
05-07-2010, 03:07 AM
انا انشاء الله وكيله نيااااااابه

uae 007
05-07-2010, 03:13 AM
الله يحققلكم اللي تبغونه وبالتوفيق لكم كلكم ..

شدوا الهمه ورفعوا الراس وانتوا قدها باذن الله ..

انا الحمدلله حددت مصيريه وقريب بتخرج ان شاء الله ..

وطبعا الدراسه ما بتنتهي عقب الجامعه .. الماجستير والدكتوراه هو طموحيه وطموح الكل ان شاء الله ..

الله يوفقكم ..

الدور عليكم يا جماعه